משפטים לברכת כלה מעוצבת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

נישואין הם ברכה – מתנה מדהימה מאלוהים. עם זאת לעתים קרובות, את הברכות הטובות ביותר בחיים הם לא מעריכים בדרך כלל את הדרך שהם צריכים להיות. אולי לאור העובדה שהחיים נכבשים, או שאנחנו מקבלים מהירים ומוסרים. אולי בטענה שאנחנו מתחילים לזלזל אחד בשני. או מצד שני אנחנו שונים ולתת תחושות של בוז להחזיק חזק יותר ממה שהם צריכים.

החיים קשים אבל עכשיו הם משתנים!

הדברים שאנחנו מביאים מהעבר שלנו לא עוזר הרבה. מה שעבד עבורנו כשני אנשים, תוך הסתגלות מבעד לדאגות החיים הרגילות, עשוי שלא לפעול כהלכה כאשר הוא מצטרף ל"אחד ". אנחנו מבזבזים את זמננו בניגוד הנישואים שלנו עם אחד הבא מעל, אוחזת בנושאים; בטעות להניח שזה עלול לדחוף את השני לפעילות. אנחנו כואבים עבור המחררים בהירים, אולם דוכן החוצה, בקינה וכאב. אנחנו מתחילים לצוף משם. יתר על כן, באופן טרגי, בדרך כלל, אנחנו מתחילים לחפש את הכניסה הקרובה ביותר בדק "יציאה".

אוהבת נוסח מסוים של ברכת כלה אך את מרגישה שאת רוצה להוסיף עוד כמה משפטי מחץ שיתנו לזה את הנגיעה האישית והמרגשת שאת מחפשת? להלן מספר משפטים שניתן להוסיף לברכות כלה!

קיימים מספר טקסטים של ברכות כלה כתובות ואת יכולה לבחור ברכת כלה שאת אוהבת. לקחת מכל טקסט ברכת כלה רק מה שרלוונטי ומתאים לך!

את כל הנוסחים הללו את יכולה להדפיס ולעצב על הדיסק המושלם עם ברכת הכלה שלך.

ברכת כלה
ברכת כלה

א. מסורת דתית

יהוה יברך אתכם וישמור אתכם.
יהוה יהפוך את פניו לזרוח עליך,
ולהיות אדיב לך.
יהוה ירים את פניו אליך,
ולתת לך שלום.

ב. תודה ליקום

אלוהים בשמים נא תגן עלינו ועל אלה שאנחנו אוהבים.
אני מכבדת את כל מה שיצרת כאשר אני מתחייבת בכל ליבי לאהוב את בעלי.
מכבדת את אמא אדמה – ומבקשת שנישואין אלה יהיו מלאים בשפע ואהבה כמו החום והגשם במהלך עונות השנה
מכבדת את האש – ומבקשת שהאיחוד הזה יהיה חם ונוצץ באהבה בלב
מכבדת את הרוח – ומבקשת שנפליג לאופק ורוד ומוצלח
מכבדת את המים – שיטהרו וירגיעו את הקשר הזוגי ושלעולם לא נהיה צמאים שוב לאהבה
עם כל הכוחות של היקום שיצרת ובראת אני מתפללת להרמוניה ואושר אמיתי עם בן זוגי ושנהיה יחדיו מאושרים לנצח, אמן.

ג. תודה וברכה

אלוהים שבשמיים, אני באה לפניך היום בכדי לממש את הבטחת הנישואין והמחויבות שנעשו על ידי חתן וכלה. מודה לך על הברכות הרבות והניסים שהענקת לי ולמשפחתי. תודה שהבאת לי זיווג ושבעזרתך מצאתי וידעתי מה זו אהבה אמיתית. היום אני מבקשת ברכה על טקס החופה ועל הנישואין. מבקשת שתיתן לנו אהבה, סליחה, בריאות וחמלה.

ברכת כלה כניסה לחופה
ברכת כלה כניסה לחופה

ד. תודה על הכל

יהי רצון מלפניך שתברך את שנינו במעמד מיוחד זה והברכה תיפול על אהבתנו וחיי הנישואין שלנו כל עוד אנו יחדיו. תן לנו להתברך בתקשורת, צמיחה אינטלקטואלית, חוכמה, הרמוניה וחיוניות, יצירתיות ותשוקה, ידידות ואינטואיציה, אכפתיות והבנה וכמובן אהבה.

ה. איחוד קצוות

במסורת זו ברכת כלה מוצעת לתמיכה בטקס החופה החשוב ביהדות, הלוואי שהאיחוד ביני לבין בן זוגי יאחד את כולנו ממזרח, דרום, מערב וצפון. אנא תפתח לנו דלת להתחלות חדשות עם עליית השמש שתספק לנו חום של בית ותשוקת הלב. האור שנוצר יאיר על האפלה ויראה לנו את הדרך הנכונה לזוגיות שלווה.

ו. אהבה

אהבה אמיתית מתאפשרת לזיהוי על ידי מה שהיא גורמת לנו להרגיש. האהבה שלי נותנת לי ולבן זוגי שלווה, חוויה אותנטית שחודרת לליבנו ונוגעת בחלק מעצמותינו שתמיד היו שם. אהבה אמיתית מפעילה את הנשמה וממלאת אותה בחמימות ובשמחה. חוויה אותנטית של אהבה לא מבקשת מאיתנו להסתכל רק בדרך אחת אלא שנינו מקבלים את עצמנו כמו שאנחנו ללא שינויים..כאשר מישהו אוהב אותך באמת, האהבה מעפילה על כל הקשיים. בעלי, הזכרת לי מי אני ואתה מייצג עבורי תמונת ראי של המאהב המושלם. אהבה אמיתית לעולם לא גרמת לי להרגיש לא פחות ממושלמץ. וגם החסרונות שלי נבלעו בתוך האהבה האמיתית בנינו שהעצימה אותנו.

לחזור למשהו ספציפי?