ברכת כלה מעוצבת על דיסק

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מזל טוב היום הגדול כבר מתקרב וההתרגשות בשיאה, כל ההכנות כבר כמעט מאחוריכם, וזה הזמן ליצור זיכרונות אשר ישארו אתכם לתמיד. אחד הדרכים לעשות זאת היא על ידי הקלטת ברכה כלה מעוצבת על דיסק, כיום הנושא של ברכת כלה הפך להיות מאוד פופולרי ובצדק זאת באמת מזכרת מדהימה שתלווה אתכם כל חייכם ותשאיר לכם זכרונות מהיום המיוחד שלכם.

ברכת כלה מעוצבת על דיסק זה לא רק הזכרונות שתקבלו אלא גם החוויה עצמה של ההקלטה, הכלה המיועדת מגיעה לאולפן הקלטות מקצועי שזוהי חוויה בפני עצמה שבדרך כלל לא יצא לה לחוות. 

ברכת כלה בעיצוב אישי איך עושים את זה?

בשלב הראשון הכלה צריכה לבחור את הסגנון בו היא רוצה את הברכה, ישנם הרבה סוגים של ברכות כלה ובדרך כלל הכלה תקבל באולפן רשימת השמעה שמהם היא תבחר את הסגנון שהיא הכי מתחברת אליו.

לאחר שהכלה בחרה את הסגנון שמתאים לה, השלב הבא הוא השלב המהנה ביותר בכל התהליך, זהו השלב שאת מגיעה לאולפן כדי להקליט את הברכה. כמובן שאף אחד לא מצפה ממך להגיע לאולפן בפעם הראשונה לעמוד מול המיקרופון ולדקלם את הברכה.

ולכן תקבלי ליווי צמוד של מפיק מוזיקלי אשר ילווה אותך וידריך אותך לכל אורך הדרך, גם אם את לא ממש אוהבת את הקול שלך אין לך מה לדאוג יותר מדי באולפן ההקלטות ניתן לשפר אותו ולערוך אותו כך שישמע מצוין.

הרעיון העומד מאחורי ברכת כלה מעוצבת הוא שהדיסק עצמו יהיה מעוצב, זאת אומרת שתהיה תמונה שלכם מודפסת על גבי הדיסק, כך שהמזכרת תהיה ממש מיוחדת ויפה לעין. את התמונה כמובן את בוחרת וזאת יכולה להיות כל תמונה שרק תרצי, בדרך כלל כלות בוחרות תמונה מיום הצילומים שלהם. 

לאחר סיום ההקלטה כל שנותר זה לקבל ברכת כלה בעיצוב אישי שתישאר אתכם לתמיד, יש כאלה שהופכים את הדיסק לתמונה ותולים אותה בביתם. 

ברכת כלה בעיצוב אישי הרגע המרגש באירוע

אחד הרגעים המרגשים ביותר באירוע זהו הזמן שהתקליטן משמיע את ברכת הכלה, זהו רגע שכל הקהל מקשיב לברכה ומתרגש יחד עם הזוג האוהב. אחד הדברים המדליקים זה שהכלה לא מגלה לחתן על הברכה והוא שומע אותה פעם ראשונה באירוע עצמו.

יש חתנים "שנתפסו" אפילו מזילים דמעה, אפשר לומר שיש הרבה יתרונות לברכת כלה מעוצבת, היחס בין ההשקעה של הכלה למה שהברכה יוצרת הוא פשוט אדיר, בכמה מילים הכלה מצליחה להמיס את ליבו של הקהל ולא פחות חשוב את ליבו של אהוב ליבה.

גם אם את ביישנית עדיין לא כדאי לך לוותר על ברכת כלה מעוצבת, ההקלטה עצמה מתבצעת באולפן ואת יכולה להיות לבד רק עם המפיק המוזיקלי וטכנאי הקלטות, באולפן עצמו אפשר ליצור אווירה נעימה ואינטימית כך שיהיה לך די קל להתגבר על הבושה.

ברכת כלה באירוע
ברכת כלה באירוע

שאלות נפוצות על ברכת כלה מעוצבת

ברור אם את מרגישה שבא לך לשיר את הברכה שלך ואת זמרת טובה, אין סיבה שלא תקליטי את עצמך שרה, גם אם אין לך יותר מדי ניסיון בשירה באולפן, אל דאגה המפיק המוזיקלי כבר ידע להכווין אותך ולעזור לך לעשות ביצוע בלתי נשכח.

התשובה היא חד משמעית כן, גם אם את ביישנית או שאת לא אוהבת את הקול שלך עדיין תוכלי להקליט ברכת כלה מעוצבת על דיסק. באולפן ההקלטות ניתן יהיה לשפר את הקול שלך ולהפוך אותו לנעים יותר, הרבה פעמים לאחר שהכלה שחששה מההקלטה מאזינה לה היא מגלה שהיא בעצם לא כל כך גרועה כמו שחשבה.

התהליך יכול להיות קצר מאוד, זה בדרך כלל יהיה תלוי בכלה עד שהיא תבחר את הסגנון שהיא רוצה, ותגיע לבצע את ההקלטה. השלב של ההקלטה הוא בדרך כלל לא ארוך במיוחד לאחר שהכלה מסיימת יקח יום יומיים עד לקבלת ברכה מעוצבת על גבי דיסק עם תמונה שלכם.

זה לגמרי תלוי בך ובמה שאת אוהבת, מומלץ לשוחח עם המפיק המוזיקלי לפני ההקלטה ולקבל החלטה בעזרתו.

לחזור למשהו ספציפי?