היתרונות בעיצוב ברכת כלה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הרבה כלות בוחרות לעצב את ברכת הכלה שלהם..חלק ממסגרות את ברכת הכלה על הקיר כתמונה, חלק עושות מברכת הכלה צלחת, חלק עושות מפה וחלק כמובן דיסק..

אז מה היתרונות בעיצוב ברכת כלה?

היתרון הראשון הוא שהברכה המרגשת שאיתה נכנסת לחופה תשאר כמזכרת..את ובעלך תמיד תוכלו להסתכל עליה בין אם היא תהיה בסלון ובין אם היא תהיה מעל המיטה שלכם..אתם תמיד תוכלו להסתכל עליה ולהיזכר ברגע המיוחד הזה שבו אתם הפכתם למשפחה..מבני זוג רווקים לבני זוג נשואים.

היתרון השני שבגללו אתם צריכים לעצב את ברכת הכלה ולהדפיס אותה היא בגלל שהם המילים שאותם את בעצמך אמרת..הרבה כלות כותבות לעצמן נוסח ייחודי של ברכת הכלה ואותו מקליטות באולפן..אם הנוסח האישי שלך חשוב לך ואת רוצה לזכור אותו תמיד ולא לשכוח את המילים שאמרת לבן זוגך, את יכולה להדפיס על קנבס, דיסק, מפה או כל מה שתרצי..המזכרת תשמר בצורה הזו ואת ובעלך לא תשכחו מה אמרת לו ומה איחלת לעצמכם..

home wedding2 gallery7 300x269 - היתרונות בעיצוב ברכת כלה
ברכות כלה מרגשות

היתרון השלישי שלפי דעתנו הוא החשוב ביותר הוא המתנה הקטנה לבעלך..ברכת כלה למעשה היא מילים שאומרת הכלה לחתן בשלב הכניסה לחופה שלה. אז המילים הללו הינם חשובות במיוחד ומעצימות את טקס החופה..לכן, המילים הללו הם הפתעה לחתן מהכלה מכיוון שהוא שומע זאת בפעם הראשונה בחופה. בעקבות כך, אנו ממליצים לך אחרי החתונה להדפיס עבורו את המילים על דיסק, תמונה ולמסגר או אפילו לייצר צלחת עם התמונה שלכם והמילים בכדי שתוכלי להעניק לו במתנה מזכרת מהחתונה וממה שאמרת..אין גבר שלא יתרגש מכך!

היתרון הרביעי והאחרון בעיצוב ברכת כלה והדפסה הוא שאת יכולה לבחור ולהתאים לעצמך את העיצוב. יש תמונה מכל תמונות החתונה שאת אוהבת? מעולה! יש כמה תמונות שאהבת? מעולה! את יכולה לבחור מה להדפיס ואיך לעצב את המזכרת מברכת הכלה שלך..כמו כן, את המילים שאמרת את יכולה לבחור איך לעצב..באיזה צבע, איפה הם ימוקמו, באיזה גודל, מה יהיה הרקע וכו’..את נפגשת עם מעצב או מעצבת מקצועיים שעוזרים לך לבחור את העיצוב לברכת הכלה שאת רוצה להדפיס ובכך את יכולה להיות רגועה שהכנת ברכת כלה בהתאמה אישית תתאים לך באופן אישי ואת תאהבי את זה..כי בסופו של דבר המתנה שאת מעניקה לחתן תהיה אצלו כל החיים..זו מתנה אישית ומרגשת שאף אחד לא ירצה לאבד או להיפטר ממנה..ולכן רצוי שגם את תיהי שלמה עם ההדפסה והעיצוב!

אחרי שהסברנו את ארבעת היתרונות בהקלטת ברכת כלה ועיצוב הברכה על גבי דיסק או כל אופציה שתבחרי אנו מקווים שאת תחליטי באופן נכון לייצר לעצמך את ברכת הכלה בהתאמה אישית ולהפתיע את החתן שלך במזכרת מקורית מהחתונה שלכם!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור