מתי להשמיע ולומר בחתונה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מתי אומרים ברכת כלה?

יום החתונה מתקרב, יש כמובן תאריך, יש כבר אולם או גן אירועים, יש גם תפריט וכמובן גם את רשימת המוזמנים. כעת הרגע לתכנן את ברכת הכלה. אם את מרגישה שחסר לך ידע בנושא זה, את לא לבד ונוכל לעזור. כולנו מכירים היטב את הברכות והקידושין, אותם דברים שאומר החתן לכלתו האהובה ביום חתונתם. אבל בעניין ברכת הכלה, הדברים קצת פחות ברורים. אם אתם ואתן שואלים את עצמכם מתי אומרים ברכת כלה נשמח לענות על כך מיד. בנוסף, אם אתן רוצות לדעת מדוע נהוג כיום להקליט את הברכה מראש, נשמח לענות גם על כך.

ברכת כלה – במסורת וכיום

home wedding2 gallery1 300x269 - מתי להשמיע ולומר בחתונה?
ברכת כלה וחתן

לפני שנסביר על התשובה לשאלה, מתי קוראים ברכת כלה, נסביר בכמה מילים מה זה בעצם ברכת כלה, מה המשמעות שלה. על פי המסורת היהודית, נהוג לראות את הרגעים שלפני החופה עצמה כרגעים מבורכים, שעת חסד או שעת רצון, אפשר לקרוא לזה. אלו הרגעים שבהם נפתחים שערי שמיים ולכך בדיוק מכוונת ברכת הכלה. הברכה, המילים המיוחדות, אלו מילים של תודה והודיה ביחד עם מילים של תקווה לעתיד, ברכה ותפילה לחיי משפחה טובים, ילדים בריאים וכיוצא בזה.

כיום, ברכת כלה יכולה ללבוש לבוש מסורתי עם נוסח שחלקו מגיע מן התפילה אבל זו ממש לא הדרך היחידה. הרבה מאוד כלות מעוניינות לבטא בברכת הכלה את רחשי ליבן במילים שלהן. ביטוי לאהבה, ביטוי הרגש כלפי החתן ובנוסף לכך, גם ברכה והודיה מקרב לב. אך מתי משמיעים ברכת כלה? הרגע המתאים לכך ביותר הינו זמן קצר לפני שמתחיל טקס החופה עצמו.

למה מקליטים ומתי משמיעים

אם רציתם לדעת למה עושים ברכת כלה מבעוד מועד, למה בעצם נהוג להקליט את הברכה המיוחדת, יש לכך סיבה טובה. במקום שהברכה תהיה חרישית ובלתי נשמעת, מקובל כיום להקליט אותה ולהשמיע לכלל האורחים שנאספו לפני החופה, לקראת הקידושין. הברכה עצמה, שיכולה לכלול גם בקשה ותחינה לקראת עתיד טוב, זוגיות, אושר ובריאות, תושמע ברגעים המיוחדים שבהם צועדים הכלה והחתן אל עבר חופתם. ההקלטה מאפשרת לברכה להישמע היטב, המילים נהגות בשלמות ובהגייה ברורה. הברכה מאפשרת לכל הנאספים להתרגש ביחד עם בני הזוג, ברגע המיוחד שלהם. את ההקלטה מקובל כי הדי ג’י משמע וזהו רגע מאוד מרגש, הרבה יותר מאשר השמעה של שיר חופה סטנדרטי בלי תוספות.

באופני ההקלטות שלנו נוכל להקליט את ברכת הכלה שלך, בצורה מקצועית ואיכותית במיוחד. עד כה, הרבה מאוד כלות בחרו בנו לצורך הקלטת הרגע המיוחד הזה ואנו שמחים לקחת חלק בברכה המרגשת והמרטיטה. מקווים שענינו לכם על השאלות. תוכלו ליצור קשר ולקבל פרטים נוספים בנושאים כמו מהו אורך ההקלטה המקובל, אילו סוגים של ברכות נחשבים למקובלים כיום יותר מאחרים ועוד.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור