ברכת כלה מעוצבת להדפסה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

תקליטור המזכרות שבו יהיו ברכות כלות – זאת האהבה שלנו. אנו נשמח להקליט, לעצב, להדפיס את ברכת הכלה שלך ולעשות אותה מרגשת יותר, מקצועית יותר ומיוחדת הרבה יותר מכל דבר אחר!

כל הקלטת ברכת כלה אצלנו באולפן צריכה לדעתנו להוסיף את עיצוב והדפסת ברכת כלה על דיסק. מזכרת פנטסטית לזיכרון מהיום המיוחד שלך שישאר ויזכר לנצח.
בתחילת כל מפגש באולפן ניקח את הצלם הדיגיטלי המקצועי שלנו שיצלם אותך מול המיקרופון או אם תרצי ניקח תמונה שתעבירי לנו מהחתונה או מהSAVE THE DATE ונעצב אותה בצורה מקצועית. אנו מייצרים גרפיקה בצבע מלא במהלך הפגישה ולאחר מכן אנו מדפיסים ישירות בהדפסת לייזר איכותית על תקליטור את מזכרת הדיסק שלך. בסוף ההקלטה של ברכת הכלה את תיהי מוכנה לקחת את הדיסק הביתה.

 

BRIDE BLESSING 300x297 - ברכת כלה מעוצבת להדפסה
איך לעצב ברכת כלה

אם יש לכם עיצוב משלכם אז בבקשה הביאו זאת עמכם על דיסקון קי או דיסק או לשלוח לנו במייל זה גם בסדר..אנו צריכים להיות מסוגלים להוריד את זה למחשב שלנו ולהפעיל בתוכנת העריכה שלנו שעובדת רק עם קבצי JPEG.

את הדיסק שנעצב ונדפיס במיוחד עבורכם תוכלו להראות לבני המשפחה, לחברים ואף לתת את זה כמתנה להורים או לתלות ולמסגר על הקיר כמו מזכרת או תמונה מהחתונה. ברכת כלה מעוצבת להדפסה היא המזכרת המושלמת מהערב המושלם שלכם! אל תוותרו על זה אם אתם מקליטים ברכת כלה.

עותקים נוספים
רוצים עוד עותק או עותקים של הדיסק המעוצב..? ניתן לשאול את המפיק שלך ביום ההקלטות של ברכת הכלה לגבי הכנת עותקים נוספים והתמחור שלהם. אנו מקבלים מזומן או צ’ק באולפן והחיוב מתבצע באולפן.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור