מתי קוראים ברכת כלה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם תהיתן מתי לקרוא ברכת כלה, התשובה נמצאת במאמר הקצר על תהליך בחירת ברכת הכלה, הקלטת ברכת כלה באולפן ההקלטות ולבסוף הטיימינג להקראת ברכת כלה בחתונה. ברכת כלה לפני תחילת החופה? בזמן הצעדה אל חופה? ואולי לשלב את הברכות ברשתות החברתיות? כל התשובות בפנים.

שלב בחירת ברכת הכלה

טרם הקלטת ברכת הכלה באולפן ההקלטות חשוב להחליט על סוג ברכת הכלה: האם אתן בוחרות בברכת כלה מסורתית, ברכת כלה אישית או ברכת כלה משולבת – סוג בחירת הכלה ואורך ברכת הכלה אותה אתן עתידות לכתוב או לבחור, עשויים להשפיע על התזמון בו תשמיעו את ברכת הכלה שהקראתן והקלטתן מראש באולפן.

בחירת ברכת הכלה נעשית באופן אישי על-ידי כל כלה, לרוב נעשית בסיוע וייעוץ בני משפחה וחברים ולבסוף מתקבלת החלטה איזו ברכה מתאימה יותר לאופי הכלה, הקהל ואולי אפילו לסיפור האישי של הזוג.
לאחר בחירת סוג ברכת הכלה ואף לאחר שכתבתן והחלטתן, תוכלו לשריין יום ושעת הקלטת ברכת כלה ב”אולפני לי-רון”, אולפן הקלטות מקצועי לחתונות, ברכות כלה ואירועים רבים נוספים.

בכניסה לחופה, בצעידה לחופה או בכלל לפני החתונה?

לפני ההקלטה ואולי לאחר ההקלטה תוכלו להחליט מה לעשות עם קובץ ההקלטה, השאלה הגדולה: מתי קוראים את ברכת הכלה?
באופן הנפוץ ביותר, מקובל להשמיע הקלטת ברכת כלה בטרם נכנסתן לחופה, השמעת ברכת הכלה המוקלטת מורידה מהלחץ שלכן, האורחים שומעים את ברכת הכלה וטרם רואים אתכן, במצב שכזה ניתן לשלב מוזיקה שונה ממוזיקת הכניסה לחופה ולבחור בגישה מוכרת ונוחה לרוב הכלות.
צורה נוספת בה ניתן לבחור היא ברכת כלה בזמן כניסתכן לחופה וקידושין, במקום שיר הכניסה לחופה, ניתן לשלב שיר כניסה לחופה יחד עם ברכת הכלה וביחד ליצור אווירה חדשנית ומרגשת (שימו לב שהדבר מצריך מכן ללכת בין האנשים ולשמוע את קולכן).
שיטה חדשנית נוספת וכזו שאינה נפוצה היא שילוב ברכת כלה טרם החתונה, במצב שכזה ניתן לשלוח את ברכת הכלה ברשתות החברתיות באיוונט/אירוע לחברים ואפילו לשלוח בוואצפ כהזמנה מוזיקאלית מעניינת (במצב שכזה, ניתן גם לבחור בלהיט החדש של ברכת חתן).

לעשות ברכת כלה מרגשת ומקצועית? רק באולפן ההקלטות שמתמחה בהקלטת ברכות לאירועים!

כיום אולפן ההקלטות מאפשר הקלטה לכל אירוע, גם לחתונה, עבור כל אדם ובמחיר נוח לכל כיס – אם כך הדבר, מדוע להישאר עם הסיכוי ללחץ בקראה מול קהל גדול, גמגום, אובדן הטקסט ובעיות סאונד שונות.
לאחר שקבעתם עם “אולפני לי-רון”, אתן מגיעות ליום הקלטה מהנה וקליל בו מפיק מוזיקאלי רב ניסיון בתחום הקלטת ברכת כלה, המפיק המוזיקאלי ידריך אתכן כיצד להקליט בצורה טובה.
באמצעות ציוד הסאונד המתקדם, המפיק המוזיקאלי יקליט אתכן, יערוך את קולכן, יוסיף אפקטים ומוזיקה בהתאם.
לאחר ההקלטה של ברכת הכלה אתן מקבלות קובץ ברכת כלה ברמה גבוהה, אותו תוכלו להשמיע לפני החתונה, לפני החופה או בחופה עצמה.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור