למה כדאי לעצב ברכת כלה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רוצה לדעת למה כדאי לך לעצב ברכת כלה ? יש מספר סיבות עיקריות:

  1. מזכרת לכל החיים – ברכת הכלה היא דבר עוצמתי גם לאישה וגם לגבר אשר שומע אותה לראשונה בטקס החופה..כאשר הוא שומע את הקול שלך הוא מתרגש כולו מבפנים, גם אם לא מראה זאת מבחינה חיצונית..אין אדם שיכול להישאר אדיש כאשר הוא שומע קול מתרגש של כלה רגע לפני שהיא צועדת לחופה..אז כאשר תקליטי את הברכה תוכלי לקבל דיסק מעוצב עם ברכת הכלה ולהעניק לו במתנה כדי שהוא יוכל לשמוע אותך שוב ושוב אפילו סתם כשהו נוהג באוטו או שאתם נמצאים בבית..כאשר יתחשק לו וגם לך להיזכר בקטע הכניסה המרגש שלך..
  2. bride 298x300 - למה כדאי לעצב ברכת כלה?
    ברכת כלה מעוצבת

    הפתעה לבעל – כאשר תסיימו עם כל הדברים שיש לעשות אחרי החתונה כמו לספור צ’קים , לשלם לספקים, לומר תודה לכל אורח ואורח, לעשות את השבת חתן, תחשבי על הרגע שבו את ובעלך הטרי יושבים בסלון ואת אומרת לו “מאמי יש לי הפתעה קטנה ומזכרת קטנה מהחתונה”..מוציאה בהפתעה דיסק מעוצב עם תמונה שלכם ועם הטקסט של ברכת הכלה שאמרת לו ממש לפני כמה ימים..אין אחד שלא יתרגש מכך! הפתעה ומזכרת לכל החיים!

  3. רהיט שאין כמותו – את הדיסק המעוצב של ברכת הכלה ניתן להציב בכל מקום בבית. בין אם לתלות אותו כמו תמונה, בין אם לשים אותו על ארון או מדף ובין אם תרצו לשים אותו על שולחן..
  4. ניתן להתרגש כל פעם מחדש – כאשר אתם שמים את הדיסק במערכת, באוטו, במחשב, בנגן DVD או איפה שרק תבחרו..אתם תסתכלו על הדיסק, תכניסו אותו לכונן ותסתכלו על הטקסט ועל התמונה שלכם..גם אם תסתכלו על זה עוד עשר שנים זה תמיד יזכיר לכם את אותו הרגע המרגש, רק כמה שניות לפני שצעדתם יחדיו מתחת לחופה..הקול של ברכת הכלה יהדהד לכם בראש ויזכיר לכם כמה מרגש זה היה..עוצמתיות ורגש שיגיע תוך שניה מהרגע שתראו את הדיסק.
  5. לא עוד מזכרת רגילה – ברכת כלה מעוצבת היא דבר שאין כמותו.. זה לא מגנטים ולא צילום רגיל שהצלמים צילמו..כאן מדובר בהקלטה של תפילה שהקלטת שאת יכולה לזכור ולהנציח אותה לכל חייך..עם תמונה מעוצבת מטקס החתונה או מצילומי סייב דה דייט או טראש דה דראס..בשילוב טקסט ברכת הכלה ושילוב השמות שלכם ותאריך החתונה..אין מזכרת יפה מזו בשום שלב בחתונה!

אז זה הזמן שלך לקחת את הנוסח המועדף עליך מתוך מגוון ברכות כלה, להגיע ולהקליט את ברכת הכלה שלך ולקבל דיסק מעוצב בהדפסה אישית. איך לעצב ברכת כלה? צרי איתנו קשר וניתן לך את כל הפרטים על ברכת כלה מעוצבת להדפסה על הדיסק.

הזמנת ברכת כלה מעוצבת לקנייה – רק באולפני לי-רון!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור