ברכת כלה או שיר כניסה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הקרב הגדול: הקלטת ברכת כלה או שיר כניסה לחופה?

היום המאושר בחייך מתקרב, סידורים רבים ובחירות מרובות לא יצליחו להתקרב לשאלת השאלות: כיצד נכנסים לחופה? האם לבחור בהקלטת ברכת קלה באולפן הקלטות מקצועי או שאולי יש לבחור בשיר כניסה לחופה? ומה לגבי שילוב של שניהם?

ברכת כלה: מועדון המעריצים של הכלות והחתנים

כלות רבות בישראל (ולאחרונה גם חתנים בברכת חתן) מוצאות בברכת הכלה כפתרון המושלם בכניסה לחופה, בין אם ברכת כלה מסורתית או ברכת כלה מודרנית בניסוח אישי.
בפסגת המקוריות ממוקמת ברכת כלה, ניתן לשלב נסחים שונים, לכתוב את אשר על ליבכן ולהקליט את כל הטקסט המרגש באולפן הקלטות מקצועי והכל מבלי להתאמץ, להתבלבל או להילחץ.

אם בחרתן בברכת כלה, דעו לכם שאת ברכתכן תוכלו לשבת ולכתוב לבד או בסיוע בני משפחה וחברים (ניתן גם לבחור בברכות כלה מסורתית קבועה), לגשת לאולפן הקלטות מקצועי המומחה בברכות כלה, להתייעץ עם המפיק בכל הנוגע לברכת כלה ואף לטקסט עצמו אם אינכן בטוחות ומשם תהליך ההקלטה פשוט משנדמה לכן.
בכניסה לאולפני לי-רון, המומחים בהקלטת ברכת כלה, יחכה לכם מפיק מקצועי מנוסה שתפקידו להפיק לכם את ברכת הכלה כאילו היה זה שיר עתיר תקציב, את ההקלטה עצמה תקליטו באולפן הקלטות אקוסטי המאובזר בציוד הקלטה חדיש ומתקדם.
כל תהליך הקלטת ברכת הכלה יבוצע בקצב שלכן, אם טעיתן או שיש צורך לכוון אתכן להקראה נכונה המפיק מלווה אתכן בכל התהליך ויבצע כמה חזרות שצריך על-מנת להגיע לתוצאה המושלמת.
ברכת כלה מסורתית או מודרנית מוקלטת בקולכן ובאיכות גבוהה ואם לא דיי בכך, זהו אינו הסוף שכן לברכת הכלה ניתן להוסיף אפקטים שונים המשפרים את הקול הטבעי שלכן, מוזיקה מרגשת ואלמנטים נוספים היוצרים יצירה של ממש.

שוברים את הראש עם שיר הכניסה לחופה

ברכת כלה בחתונה
ברכת כלה בחתונה

שיר כניסה לחופה זהו אינו סיפור חדש, כל זוג מעוניין ששיר הכניסה לחופה שלו יהיה המקורי ביותר, המתאים ביותר והמרגש ביותר שניתן למצוא עבור יום חתונתו.
אפשרויות לשירים קיימות בעשרות ואף מאות אלפי שירים, כל זוג והשיר שלו, כל כלה וכל חתן עם הסגנון והרצון שלהם ואף אין מגבלה על השפות בשיר.
את שיר החופה שבוחרים מעבירים ל DJ והוא אחראי על הטיימינג הנכון בזמן הכניסה שלכם.
למרות המגוון העצום של השירים והרצון למקוריות, רבים מאורחי החופות הרבות יעידו כי "כבר שמעו את השיר הזה בעבר".
באופן אירוני, דווקא מגוון האפשרויות גורם לזוגות רבים לבחור בשירים שכבר הושמעו ובכך לאבד את המקוריות.

זה הזמן להחליט – ברכת כלה או שיר כניסה לחופה?

לפני הכל חשוב לציין כי אין בחירה לא נכונה, כלות וחתנים רבים בארץ ובעולם מכווני טעמים שונים וגם לאחר שכנועים רבים סביר כי יבחרו במה שנראה להם נכון כבר מלכתחילה.
למרות זאת, אם ברצוננו להכתיר את האפשרות הטובה ביותר עבור הכלה והחתן עבור הרגע המרגש של החופה – אנו נבחר כמובן בברכת כלה/ברכת חתן.
ברכת כלה מפחיתה משמעותית מהעומס, הלחץ והבלבול של הכניסה לחופה או הצורך בהקראת מספר מילים מטעם הכלה או החתן.
להבדיל משיר כניסה לחופה, הקלטת ברכת כלה לנצח תהיה הבחירה המקורית ביותר מכוון ואת קולה של הכלה לא ניתן להעתיק לחופה אחרת.
בנוסף האפקטים השונים והעובדה שניתן לשלב מוזיקת רקע ואפקטים שונים לברכת הכלה, למעשה משלבים את שיר הכניסה לחופה בתוך ברכת הכלה כחבילה אחת משולבת.
מלבד האפשרות לשלב שיר/מוזיקת רקע בברכת הכלה, זוג שמעוניין בברכת כלה ושיר כניסה לחופה יוכל להקליט ברכת כלה/חתן מקורית, לבחור בנוסף שיר כניסה לחופה ולבקש מDJ  האירוע להשמיע קודם את ברכת הכלה ואז להיכנס עם שיר כניסה לחופה ובהתאם לבחירת הזוג.

לחזור למשהו ספציפי?