האם לבחור נוסח ברכת כלה דתי או נוסח ברכת כלה אישי שאני אכתוב?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפני אולפן ההקלטות: נוסח ברכת כלה דתית-מסורתית או נוסח ברכת כלה אישי-מודרני?

רבים מכלות ישראל בוחרות בברכת כלה, ברכה המקדימה את הטקס ויכולה להגיע אף בנוסף יחד עם ברכת חתן מודרנית.
בזמן שרבים מנשות ישראל בוחרות להקליט את ברכת הכלה באולפן הקלטות מקצועי, רובן מתלבטות האם לבחור בנוסח ברכת כלה דתי-מסורתי או אישי-מודרני אותו הכלה כותבת.

עלייה משמעותית בהקלטת ברכת כלה באולפן

ברכת כלה נעוצה ביהדות כבר שנים רבות, למען האמת ברכות ומילים מקדימות לאירוע הגדול של ברית הנישואין נהוגות במרבית הדתות, האמונות והתרבויות.
לפני החופה ועוד בשלב תכנון האירוע וטרם הכניסה לחופה, רבות מכלות ישראל הבוחרות בברכת כלה המספקת חלק אינטגרלי ומשמעותי ביום המרגש של הכלה, החתן ובני משפחותיהם.

נשים דתיות, מסורתיות וחילוניות בוחרות כבר מספר שנים להקליט את ברכת הכלה באולפן הקלטות מקצועי, הסיבות לעלייה בפונות להקלטת ברכת כלה באולפן הקלטות הינן רבות (וגם הפונים במסגרת ברכת חתן): הפחתה משמעותית מהלחץ, מניעה מטעויות, איכות שמע גבוהה, אפשרות הוספת אפקטים קוליים, שיפור קול טבעי ומוזיקת רקע מובנת אם רק תחפצו בכך.
הקלטת ברכת כלה היא תהליך קל, נוח ושווה לכל כיס – רבות הן הכלות השואלות את עצמן: האם אקליט ברכת כלה מסורתית בנוסח קבוע, האם אקליט ברכת כלה אישית-מודרנית אותה אני כתבתי או שאולי אקליט באולפן ההקלטות ברכת כלה המשולבת מנוסח דתי-מסורתי ואישי-מודרני?

נוסח ברכת כלה דתית-מסורתית או אישית-מודרנית חילונית ומשולבת

הקלטת ברכת כלה מכילה בתוכה תכנים אמוציונליים על מנת להתחיל ברגל ימין, לפתוח דף לבן חדש עם החתן המיועד, בקשת סליחה ומחילה על טעויות העבר וראייה עתידית עבור הזוגיות המוצלחת ובניית הקן המשפחתי החם.

ברכות כלה מרגשות
ברכות כלה מרגשות

בבחירת נוסח תפילת הכלה חשוב לזכור כי לא מדובר בחובה מסוימת לטקסט ורוב נשות ישראל רואות בתהליך בחירת הנוסח ועד הקלטת ברכת הכלה, כמסורת ופתיחת זוגיות רשמית נעימה.
ברכת כלה דתית-מסורתית מאגדת בתוכה נסחים קבועים שעוברים מדור לדור ובעיקר כאלו שנכתבו בתכנים בעלי אופן דתי-מסורתי ובמסגרת ברורה מראש.
ברכת כלה אישית-מודרנית הינה נחשבת חילונית וכמובן ללא מסגרת, מאפשרת לכן לוותר על חלקים מהתפילה ולא להתייחס למשהו דתי כלל, להוסיף היבטים אישיים או בכלל לכתוב את הברכה בעצמכן ובעזרת קרוביכן מבראשית ועד סוף ברכת הכלה.
ישנן נשים הבוחרות לשלב טקסט מסורתי ולהוסיף לו מילים בהקדשה אישית – ההחלטה בידכן.

אחרי שבחרנו את נוסח ברכת הכלה נכנסים לאולפן ההקלטות

תהליך הקלטת ברכת הכלה הינו תהליך פשוט, מקצועי ולא מלחיץ כלל.
לאחר שבחרתן את הנוסח המתאים עבורכן, יוצרים קשר עם "אולפני לי-רון" המומחים בהקלטת ברכת כלה/חתן (בכל הנסחים) ובהקלטות לכלל סוגי האירועים.
בכל תהליך הקלטת ברכת כלה ילווה אתכם מפיק מוזיקאלי עתיר ניסיון בתחום ברכת כלה ואירועים רבים, אולפן ההקלטות האישי שלכן מאובזר בציוד סאונד והקלטה מתקדמים.
בכל תהליך ההקלטה המפיק המוזיקאלי יכוון וידריך אתכם כיצד לבצע את ההקלטה בצורה המקצועית ביותר, בגמר ההקלטה יערוך המפיק את ברכת הכלה, יוסיף אפקטים ומוזיקת רקע במידת הצורך שלכן.

לחזור למשהו ספציפי?