איך לבחור עיצוב לברכת כלה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לא יודעת איך לבחור את העיצוב לברכת הכלה שלך? אנו כאן ננסה לסייע!

bride 2701714 640 300x300 - איך לבחור עיצוב לברכת כלה?
ברכת כלה מעוצבת

הדבר הכי חשוב בעיצוב של ברכת כלה זה לדעת מה הסגנון של מה שאת רוצה – האם את רוצה עיצוב שהוא יותר מודרני או יותר דתי, האם את רוצה עיצוב שהוא ייראה עתיק או חדש, האם את רוצה עיצוב כתמונה או כהדפסה מיוחדת..אלו רק חלק מהשאלות שאת צריכה לשאול את עצמך..

אבל אם שאלת את עצמך והגעת למסקנה שאת רוצה ברכת כלה מעוצבת על דיסק..הגעת למקום הנכון!

איך לבחור עיצוב דיסק לברכת כלה? להלן:

  • שלב 1 – בחירת רקע – את צריכה לבחור את הרקע של הדיסק..האם את רוצה רקע לבן פשוט או שמא רקע צבעוני כמו סגול,ורוד, אדום וכו’.. כמו כן, ניתן להוסיף תמונה שתהיה ברקע..למשל אם הצטלמתם בים אפשר להוסיף רקע של ים או של כוכב ים, אם הצטלמתם מתחת לחופה אפשר להוסיף כוכבים קטנים ברקע..הכל לפי מה שאת רוצה בברכת הכלה שלך.
  • שלב 2 – בחירת תמונה או תמונות – את צריכה לבחור מה להדפיס על הדיסק. האם תמונה אחת גדולה על כל הדיסק או שמא כמה תמונות. חשוב שהתמונות יהיו איכותיות, תמונות שלא עברו המרה של פייסבוק, אינסטגרם, וואטאפ וכו’..אנו צריכים את התמונה המקורית להדפסה איכותית.
  • שלב 3 – בחירת טקסט – את צריכה לומר לנו איזה טקסט את רוצה שנכתוב..האם לכתוב את הנוסח המלא של ברכת הכלה שלך? האם נרשום את תאריך החתונה? האם נרשום את השמות שלכם? האם תרצי שנוסיף הקדשה אישית לחתן? או עוד משהו קטן כמזכרת? זוהי הבחירה שלך בנוגע לעיצוב ברכת הכלה.
  • שלב 4 – אישור – לאחר שאמרת לנו איזה רקע את רוצה, עם איזה תמונה או תמונות ועם איזה טקסט אנו מעצבים את הדיסק ושולחים לך למייל או לוואטאפ לאישור לפני הדפסה. ברקע שאישרת אנו שולחים להדפסה ואת תקבלי הודעה שזה מוכן בכדי להגיע ולקחת. אם יש משהו שתרצי לתקן כמו מיקומי טקסט או תמונה, צבע , טעויות טקסט וכו’..את מוזמנת לשלוח לנו ואנו נשנה ונתקן בשמחה ללא עלות.

יש לך עוד התלבטות בנוגע לעיצוב ברכת כלה על דיסק? מוזמנת לשלוח לנו כל שאלה או בקשה שלך ואנו נשמח לענות בנושא!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור